Uzvaras bulvāris

Kas jāizdara?

Iela jāpārveido kā loģisks Akmens tilta turpinājums, pārveidojot tramvaju sliedes par sabiedriskā transporta koridoru un ierīkojot vienvirziena veloceļus abās ielas pusēs, kas no brauktuves nodalīti ar labiekārtojuma joslu. Labiekārtojuma joslā jāizvieto velonovietnes, jāiestāda koki.

Kur?

Projekta robežas ir no Akmens tilta līdz Bāriņu ielas krustojuma ar Eduarda Smiļģa ielu.

Kopējais posma garums: 1,5 km

Kāpēc?

Rīgā ir vairākas neatrisinātas pilsētvides problēmas – satiksmes drošība, sastrēgumi, slikta gaisa kvalitāte. Lai šīs problēmas atrisinātu, pilsētai ir jāveicina staigāšana ar kājām, braukšana ar velosipēdu un sabiedrisko transportu. Priekšnoteikums tam, lai pēc iespējas vairāk cilvēku ikdienas braucienus veiktu ar velosipēdu, ir nepārtraukts veloinfrastruktūras tīkls.

Šobrīd velosipēdisti un gājēji dala šauras ietves Uzvaras bulvārī. Pieturvietās ir pat izbraukātas zaļās zonas, kas norāda uz vietas trūkumu. Veloceļi Uzvaras bulvārī un uz Akmens tilta nodrošinās drošu pārvietošanos gan ar velosipēdiem, gan ar kājām no Āgenskalna līdz pilsētas centram. Sabiedriskā transporta koridors nodrošinās sabiedriskā transporta kustību bez aizkavējumiem.

Aptuvenās projekta izmaksas: ? milj. EUR *

 

Vizualizācija “Pirms/Pēc”