Miljonu vērtā Rīgas domes komunikācija ar iedzīvotājiem

Rīgas dome naudu savu “spalvu” spodrināšanai tērē dāsni. Aptuveni 600 000 eiro gadā tiek tērēti Rīga.lv mājaslapas un ar to saistīto “Facebook” un “Twitter” kontu reklāmai un uzturēšanai. Tāpat Rīgas dome tērē 243 811 eiro gadā, lai uzturētu 13 sabiedrisko attiecību speciālistus, kas ik dienas veido dažnedažādu pozitīvu un interesantu saturu mājaslapā, piemēram, videopamācību “Kā pagatavot zemeņu ievārījumu.”

Papildus šiem 13 darbiniekiem Rīgas domei vēl ir vairāki departamenti, kur katrā ir vismaz viens sabiedrisko attiecību speciālists, kurš aizstāv konkrētā departamenta intereses. Viens no departamentiem, kurš tērē visvairāk naudas savu labo darbu reklamēšanai, ir Rīgas domes Satiksmes departaments, kas, piemēram, pagājušajā gadā reklāmai iztērēja 16 000 eiro.

Sabiedrības informēšana, nenoliedzami, ir svarīga lieta, bet tikpat svarīga ir departamentu saziņa ar sabiedrību. Mums šķita interesants RDSD saziņas stils sociālajā tīklā “Twitter”, kur departaments regulāri izsaka nievājošus komentārus vai pārmetumus par cilvēku uzdotiem jautājumiem.

Skatiet attēlus ar ekrānšāviņiem no pēdējā laika departamenta izteiktajām “pērlēm” saziņā ar sabiedrību.

 

Vai šāda saziņa ar sabiedrību ir pieļaujama departamentam, kuram ir savs sabiedrisko attiecību speciālists?

Titulbildē no labās:

Uģis Vidauskis (Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāja
preses sekretārs
);

Edmunds Valpēters (Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieks);
Emīls Jakrins (Satiksmes departamenta direktora p.i.);
Nils Ušakovs (Rīgas domes priekšsēdētājs)

 

(informācijas avots par Rīgas domes tēriņiem: http://skaties.lv/ )