Īsi pirms Rīgas domes vēlēšanām 10 partijām, kam SKDS aptauja paredz iespējamu pārstāvniecību pašvaldībā, sagatavojām aptaujas jautājumus par mobilitāti un dažādu ielu transformāciju, kas ir aktuāli pēdējo gadu un pirmsvēlēšanu diskusiju kontekstā. Prasījām atbildēt aptaujas formā.
Atbildes nesniedza partijas “Latvija pirmajā vietā”, “Saskaņa” un “Stabilitātei”. Aptaujas formā atbildes sniedza 6 saraksti – “Apvienotais saraksts”, “Gods kalpot Rīgai/ Zalo zemnieku savienība”, “Jaunā vienotība”, “Progresīvie”, “Latvijas attīstībai” un “Suverēnā vara”, “Apvienība “Jaunlatvieši””. Paldies par atbildēm!
Savukārt “Nacionālā apvienība” atbildēja: “”NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās, pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.”
Attēlos līdz ar to tālāk apkopotas 6 dažādu sarakstu un 7 partiju atbildes.
Pirmā sadaļa aptaujā bija veltīta centra atdzīvināšanai un savienojamībai ar apkaimēm ar 2 konkrētiem jautājumiem.
Lūdzu, izmanto bultiņas, lai skatītu citu partiju atbildes!

Šobrīd daudz tiek runāts par Rīgas centra atdzīvināšanu, vienlaikus stāvvietu skaits tajā ir ierobežots un būtiski palielināties nevar, pie tam Centra ielas nevar uzņemt lielāku autotransporta daudzumu.
Kādus risinājumus jūs piedāvātu, lai palielinātu cilvēku plūsmu un pievilcību Rīgas centrā un Vecrīgā?

Daudzstāvu stāvvietas pie dzelzceļa loka un park & ride Pierīgā pie dzelceļa stacijām.

Neatbildēja

NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.

Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā

Atbilstoši Vecrīgas statusam piemērotas satiksmes organizācijas izstrāde (nodrošinot prioritāti gājējiem, Vecrīgas ielu telpas labiekārtošana, transporta kustība tikai Vecrīgā piederošo īpašumu īpašniekiem īpašumu piekļuvei, piegādes transportam, specializētam transportam(piem. invalīdiem), operatīvais transports, izņēmumi ar atļaujām būtiski pasākumi, dažādi būvdarbi, valsts iestāžu apkalpošana u.t.t) • Jaunu, drošu gājēju pāreju izbūve, jau izbūvēto nedrošo gājēju pāreju pārbūve un ietvju segumu atjaunošana. • Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā • Sabiedriskā transporta pieejamības un tā prioritātes uzlabošana, gan pārskatot esošos maršrutus, gan izveidojot jaunus, gan izveidojot jaunas sabiedriskā transporta joslas, lai uzlabotu sabiedriskā transporta lietotāju pievilcību • Pārskatīt Rīgas pilsētas stāvvietu koncepciju, lai mazinātu privātā transporta koncentrāciju Rīgas centrā, izstrādājot atbilstošu stāvvietu ierīkošanas koncepciju stāvvietu ierīkošanai piepilsētas teritorijā, kur tiek nodrošināta pārsēšanos uz sabiedrisko transportu.

“SUVERĒNĀ VARA”:
Park&Ride stāvvietu izveide ārpus pilsētas centra, ar tiešo piekļuvi sabiedriskajām transportam; pazemes stāvvietu izveide pilsētas centrā; sabiedriskā transporta attīstībā ar mērķi pakāpeniski pāriet uz bezmaksas sabiedrisko transportu Rīgas iedzīvotājiem (t.sk. dzelzceļa transports pilsētas robežās); ielu saimniecības pilnveidošana, t.sk. jaunās ielu infrastruktūras izveide, fiziski atdalot telpu katrai satiksmes dalībnieku kategorijai, un esošo ielu remonti.
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā.

Sabiedriskā transporta joslas, jauni sabiedriskā transporta maršruti, biežāks sabiedriskais transports, jauna, droša infrastruktūra velobraucējiem un gājējiem, jaunas daudzstāvu autostāvvietas, vairāk apstādījumu ielās, jauni skvēri.

Neatbildēja

Neatbildēja

Mūsu skatījums ir, ka uz centru būtu jābrauc iespējami vairāk ar sabiedrisko transportu. Saglabājot iespējas ar auto uz centru braukt tiem, kuri tur dzīvo. Vecrīgā daudzstāvu stāvvietām nevajadzētu būt, ja kāds privātais investors grib būvēt centrā daudzstāvu autostāvvietu un teritoriālais plānojums to atļauj, tad tam būtu zaļā gaisma.Ir jāuzlabo ielas telpa ar zaļumiem un citiem labiekārtojumiem, lai centrā dzīvojošajiem nevajadzētu obligāti braukt ārpus Rīgas uz ‘’zaļumiem’’.Jāiekārto jaunas gājēju pārejas, bet tam vajag projektu, lai tā būtu ar atbilstošu apgaismojumu un droša ielas šķērsošanai. Tuneļi būtu jāatstāj velonovietņu izveidei un patvertņu ierīkošanai. Velo un mikromobilitātes rīku mobilitāte ir ļoti būtiska, to vajadzētu attīstīt, kā aptaujas liecina, tad īpaši pieprasīta ir nodalīta veloinfrastruktūra.Jāturpina sabiedriskā transporta joslu ieviešana, lai sabiedrisko transportu padarītu ātrāku. Tas ir jādara vietās, kur pirms tam veikta modelēšana, lai nebūtu tā, ka sabiedriskais transports nevar nokļūt līdz šīm joslām un ‘’iestrēgst korķos’’.
Kuru infrastruktūru (līdz 2 atbildēm) uzskatāt par prioritāru attīstībā pilsētas ietvaros?

Jaunu, drošu gājēju pāreju izbūve, jau izbūvēto nedrošo gājēju pāreju pārbūve un ietvju segumu atjaunošana. • Vanšu tilta un Gaisa tilta pārbūve, Divlīmeņa krustojuma projekta izstrāde un izbūve Brīvības ielas un Gustava Zemgala gatvē.

Veloinfrastruktūras izveide, gājēju infrastruktūras uzlabošana. Sabiedriskā transporta infrastruktūras uzlabošana (jauni transportlīdzekļi, biežāka kursēšana, metrobusa, tramvaja līnijas, pieturvietu labiekārtošana)

Jauni maģistrālie autosatiksmes savienojumi un mezgli (piemēram, Ziemeļu šķērsojums). Sabiedriskā transporta infrastruktūras uzlabošana (jauni transportlīdzekļi, biežāka kursēšana, metrobusa, tramvaja līnijas, pieturvietu labiekārtošana)

“SUVERĒNĀ VARA”:
Jauni maģistrālie autosatiksmes savienojumi un mezgli (piemēram, Ziemeļu šķērsojums). Seguma atjaunošana ielu brauktuvēm un ietvju posmiem
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Jauni maģistrālie autosatiksmes savienojumi un mezgli (piemēram, Ziemeļu šķērsojums). Seguma atjaunošana ielu brauktuvēm un ietvju posmiem

Sabiedriskā transporta infrastruktūras uzlabošana (jauni transportlīdzekļi, biežāka kursēšana, metrobusa, tramvaja līnijas, pieturvietu labiekārtošana). Jauna infrastruktūra velosatiksmei un gājējiem.

Neatbildēja

Neatbildēja

Neatbildēja

Seguma atjaunošana ielu brauktuvēm un ietvju posmiem. Sabiedriskā transporta infrastruktūras uzlabošana (jauni transportlīdzekļi, biežāka kursēšana, metrobusa, tramvaja līnijas, pieturvietu labiekārtošana).

NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
Kā partijas vēlas attīstīt minētos ielu posmus laikā no 2025. līdz 2029. gadam:
Brīvības iela posmā no Brīvības pieminekļa līdz Gaisa tiltam

Jaunā VIENOTĪBA

Pašlaik uzsākta Brīvības ielas attīstības projekta priekšizpēte, ar mērķi izstrādāt projektēšanas uzdevumu, paredzot Brīvības ielā gan sabiedriskā transporta joslas, gan veloinfrastruktūru, gan ielas labiekārtojumu ar apstādījumus.
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Izvērtēt iespēju garo kvartālu (Tallinas – Pērnavas) mākslīgi sadalīt, iespējams nojaucot ēkas, kur veidot zaļās salas un vai vietas pieejamiem pakalpojumiem. Tādejādi garo koridori sadalot īsākos gabalos.

PROGRESĪVIE
Veloinfrastruktūra
Sabiedriskā transporta joslas
Ielas labiekārtojums un apstādījumi
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Sabiedriskā transporta prioritātes nodrošināšana, izmantojot dažādus satiksmes organizācijas risinājumus un infrastruktūras uzlabošanas risinājumus. • Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā • Ietvju seguma sakārtošana nepieciešamajos ielas posmos un nepieciešamības gadījumā noteiktas ielas posma seguma atjaunošana, lai nodrošinātu drošu sabiedriskā transporta kustību.
“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Nemainīt neko
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Ielas labiekārtojums un apstādījumi.
Koku stādīšana gar brauktuves malām.
“Latvijas attīstībai”

Veloinfrastruktūra
Sabiedriskā transporta joslas
Ielas labiekārtojums un apstādījumi
LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja
“Saskaņa”

Neatbildēja
Stabilitātei!

Neatbildēja

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
Marijas iela un Čaka iela

“Latvijas attīstībai”

Veloinfrastruktūra abos virzienos.
Ielas labiekārtojuma uzlabošana, jauni apstādījumi.
“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Posmā no Merkeļa līdz Bruņinieku ielai – vienvirziena ielas izveide braukšanai no pilsētas centra, ar sabiedriskā transporta joslu katrā virzienā + divām braukšanas joslām, ar atļauto kreiso pagriezienu, kur tas ir iespējams; posmā no Dzirnavu līdz Ģertrūdes ielām – autostāvvietas uz ietvēm (pa 4-5 vietām), kas tiks atdalīti ar apstādījumiem.
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Ielas labiekārtojuma uzlabošana, jauni apstādījumi. Koku stādīšana gar brauktuves malām.

PROGRESĪVIE
Veloinfrastruktūra abos virzienos.
Ielas labiekārtojuma uzlabošana, jauni apstādījumi.
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā.
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Ņemot vērā, ka stunda izbrauc 80 sabiedriskie transport reisi stundā, tā ir intensīvākā iela Rīgā. Sabiedriska kavēšana nav pieļaujama. Jāveic pētījumu kā novirzīt netraucēt sabiedriskajam un citus satiksmes dalībniekus novirzot uz citām ielām.
LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja
“Saskaņa”

Neatbildēja
Stabilitātei!

Neatbildēja
Jaunā VIENOTĪBA

Lai ielā būtu ievērojamas pārmaiņas, tā būtu pilnībā jāpārbūvē. Iespējami jāturpina labiekārtojumi, bet jāatceras, ka apakšzemes komunikācijas nepieļauj koku stādīšanu.

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
Krišjāņa Valdemāra iela no Kalpaka bulvārim līdz Zirņu ielai


PROGRESĪVIE
Sabiedriskā transporta josla Vanšu tilta virzienā. Labiekārtojuma elementi.
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Sabiedriskā transporta prioritātes nodrošināšana, izmantojot dažādus satiksmes organizācijas risinājumus un infrastruktūras uzlabošanas risinājumus. • Ielas telpas labiekārtošana, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā • Ietvju seguma sakārtošana nepieciešamajos ielas posmos un nepieciešamības gadījumā noteiktas ielas posma seguma atjaunošana, lai nodrošinātu drošu sabiedriskā transporta kustību.
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Nepieciešams pētījums par plūsmu organizāciju, lai visiem satiksmes dalībniekiem atrastu risinājumu, tai skaitā gājējiem.
“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Posmā no Bruņinieku ielas līdz Elizabetes ielai – vienvirziena ielas izveide braukšanai uz pilsētas centru, ar sabiedriskā transporta joslu katrā virzienā + 2 braukšanas joslām, ar atļauto kreiso pagriezienu, kur tās ir iespējams.
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Labiekārtojuma elementi. Iela apzaļumošana un iztrūkstošo koku stādīšana gar brauktuves malām.
“Latvijas attīstībai”

Sabiedriskā transporta josla Vanšu tilta virzienā.
Veloinfrastruktūra.
LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja
“Saskaņa”

Neatbildēja
Stabilitātei!

Neatbildēja
Jaunā VIENOTĪBA

Lai ielā būtu ievērojamas pārmaiņas, tā būtu pilnībā jāpārbūvē. Pēc iespējas jāturpina labiekārtojumi un ir paredzēts veikt apzaļumošanu, stādot krūmus un paplašinot koku apdobes.

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
13.janvāra iela un Marijas ielas posms pie Stacijas laukuma

“Saskaņa”

Neatbildēja

PROGRESĪVIE
Aizstāt gājēju tuneļus ar virszemes gājēju pārejām. Veloinfrastruktūras izveide. Publiskās ārtelpas uzlabošana. Tramvaja sliežu izbūve Stacijas laukumā un Merķeļa ielā.
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Veikt 13.janvāra ielas no Marijas ielas līdz 11.novembra krastmalai pārbūvi, lai uzlabotu sabiedriskā transporta prioritāti, izmantojot dažādus satiksmes organizācijas risinājumus un infrastruktūras uzlabošanas risinājumus, veikt gājēju tuneļa likvidēšanu, izbūvējot vairākas drošas gājēju pārejas, projekta ietvaros izbūvēt drošas un ar vides pieejamības prasībām atbilstošas ietves, kā arī labiekārtojot kopējo ielas telpu, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā.
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Aizstāt gājēju tuneļus ar virszemes gājēju pārejām. Nozīmīgs transporta mezgls, nepieciešams paplašināts pētījums, kā katra iniciatīva maina plūsmu, nav pieļaujama nepārdomāta un haotiska elementu izveide. Plūsmas izpēte.
“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Pazemes autostāvvieta zem 13.janvāra ielas
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Publiskās ārtelpas uzlabošana.
Papildus jau esošajiem gājēju tuneļiem izbūvēt vēl papildus virszemes gājēju pārejas.
“Latvijas attīstībai”

Publiskās ārtelpas uzlabošana. Tramvaja sliežu izbūve Stacijas laukumā un Merķeļa ielā.
LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja
Stabilitātei!

Neatbildēja
Jaunā VIENOTĪBA

Šobrīd notiek priekšizpēte satiksmes organizācijai 13.janvāra ielai ar mērķi, izveidot virszemes gājēju pārejas, veidot velosavienojumu ar Barona ielu un 11.novembra krastmalu, kā arī samazinot automašīnu joslas. Mērķis ir uzlabot publisko ārtelpu stacijas laukumā un savienot to ar bulvāru loku un Vecrīgu. Gājēju tuneļus vajag atstāt velonovietnei un patvertņu izveidei (ja tā tiek atzīta par iespējamu).

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
11.novembra krastmala starp Vanšu un Dzelzceļa tiltu

LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.
Jaunā VIENOTĪBA

2025. gadā tiks izveidota velojosla starp abiem tiltiem. Satiksmes modelēšana rezultāti rāda, ka 11.novembra krastmalā ir jāsaglabā 1 josla katrā virzienā, pārējo ielas telpu atvēlot labiekārtojumam un apzaļumošanai. Protams, paredzot arī ielas šķērsošanu. Šogad norisinās ģeoloģijas izpēte un dokumentācijas sagatavošana metu konkursa izsludināšanai.
Par autosatiksmes novirzīšanu tunelī šobrīd nav veikta priekšizpēte, bet pirmsšķietami tas prasītu ļoti lielas investīcijas, kas patlaban nav iespējamas.
“Saskaņa”

Neatbildēja

PROGRESĪVIE
Tuneļa likvidēšana un aizstāšana ar gājēju pārejām. Veloinfrastruktūras izveide. Jaunas gājēju pārejas. Daugavmalas labiekārtošana.
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Veikt 13.janvāra ielas no Marijas ielas līdz 11.novembra krastmalai pārbūvi, lai uzlabotu sabiedriskā transporta prioritāti, izmantojot dažādus satiksmes organizācijas risinājumus un infrastruktūras uzlabošanas risinājumus, veikt gājēju tuneļa likvidēšanu, izbūvējot vairākas drošas gājēju pārejas, projekta ietvaros izbūvēt drošas un ar vides pieejamības prasībām atbilstošas ietves, kā arī labiekārtojot kopējo ielas telpu, lai palielinātu gājēju pievilcību un vēlmi pavadīt laiku ielas telpā.
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Autosatiksme tunelī. Ilgāka termina apsveram divu līmeņu izveidi, autotransporta kustību novirzīto pazemē, bet tas nav tuvāko gadu jautājums.
“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Daugavmalas labiekārtošana.
Autosatiksme tunelī.
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Daugavmalas labiekārtošana. Āra apstādījumu un āra kafeinīcu izveide .
“Latvijas attīstībai”

Autosatiksme tunelī. Tramvaja ceļš starp Akmens tiltu un Pētersalas ielu.
Stabilitātei!

Neatbildēja
Tērbatas iela posmā no Elizabetes līdz Matīsa ielai

“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Atjaunot ietvju un brauktuves segumu.
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Vienvirziena satiksme un veloinfrastruktūra uz brauktuves. Publiskās ārtelpas uzlabošana, ievērojamu nodokļu atlaižu piemerišana vietējiem kafejnīcu un veikaliņu īpašniekiem.
Jaunā VIENOTĪBA

2025. gadā tiks izveidota velojosla starp abiem tiltiem. Satiksmes modelēšana rezultāti rāda, ka 11.novembra krastmalā ir jāsaglabā 1 josla katrā virzienā, pārējo ielas telpu atvēlot labiekārtojumam un apzaļumošanai. Protams, paredzot arī ielas šķērsošanu. Šogad norisinās ģeoloģijas izpēte un dokumentācijas sagatavošana metu konkursa izsludināšanai.
Par autosatiksmes novirzīšanu tunelī šobrīd nav veikta priekšizpēte, bet pirmsšķietami tas prasītu ļoti lielas investīcijas, kas patlaban nav iespējamas.
Partija “Gods kalpot Rīgai”, Zaļo un Zemnieku savienība

Tērbatas iela posmā no Elizabetes līdz Matīsa ielai veikt ielas pārbūvi, izveidojot gājēju ielu ar iespēju iedzīvotājiem piekļūt saviem īpašumiem, nodrošinot citiem transportlīdzekļiem (transportlīdzekļi līdz 5t, piegādes un privātais) un krustojumu teritorijās šķērsot Tērbatas ielu (izbūvējot drošu krustojumu teritoriju), Ielas telpas labiekārtošana.
“Latvijas attīstībai”

Gājēju iela ar piekļuvi iedzīvotājiem. Atjaunot ietvju un brauktuves segumu.
LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja
APVIENOTAIS SARAKSTS – Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija”

Veidot krustu gājēju ielām posmos aptverot 4 kvartālus (Ģertrūdes iela : Brivibas – Kr.Barona, Tērbatas: Lāčplēša – Stabu).

PROGRESĪVIE
Gājēju iela ar piekļuvi iedzīvotājiem. Atjaunot ietvju un brauktuves segumu.
“Saskaņa”

Neatbildēja
Stabilitātei!

Neatbildēja

Nacionālā apvienība
NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.