“Pilsēta cilvēkiem” aptaujas partijām par Rīgas pilsētvidi

Īsi pirms Rīgas domes vēlēšanām 10 partijām, kam SKDS aptauja paredz iespējamu pārstāvniecību pašvaldībā, sagatavojām aptaujas jautājumus par mobilitāti un dažādu ielu transformāciju, kas ir aktuāli pēdējo gadu un pirmsvēlēšanu diskusiju kontekstā. Prasījām atbildēt aptaujas formā.

Atbildes nesniedza partijas “Latvija pirmajā vietā”, “Saskaņa” un “Stabilitātei”. Aptaujas formā atbildes sniedza 6 saraksti – “Apvienotais saraksts”, “Gods kalpot Rīgai/ Zalo zemnieku savienība”, “Jaunā vienotība”, “Progresīvie”, “Latvijas attīstībai” un “Suverēnā vara”, “Apvienība “Jaunlatvieši””. Paldies par atbildēm!

Savukārt “Nacionālā apvienība” atbildēja: “”NA satiksmes organizācijas jautājumus risinās, pamatojoties uz satiksmes organizācijas datiem, kompleksi – ievērojot visu satiksmes dalībnieku intereses, izvēlēto risinājumu ietekmi uz satiksmes organizāciju kopumā, kā arī ņemot vērā pieejamo finansējumu. Tāpēc piedāvātās tabulas aizpildīšana būtu pavirša un datos nebalstīta.”

Attēlos līdz ar to tālāk apkopotas 6 dažādu sarakstu un 7 partiju atbildes. 

Pirmā sadaļa aptaujā bija veltīta centra atdzīvināšanai un savienojamībai ar apkaimēm ar 2 konkrētiem jautājumiem.

Lūdzu, izmanto bultiņas, lai skatītu citu partiju atbildes!

Šobrīd daudz tiek runāts par Rīgas centra atdzīvināšanu, vienlaikus stāvvietu skaits tajā ir ierobežots un būtiski palielināties nevar, pie tam Centra ielas nevar uzņemt lielāku autotransporta daudzumu.
Kādus risinājumus jūs piedāvātu, lai palielinātu cilvēku plūsmu un pievilcību Rīgas centrā un Vecrīgā?

previous arrow
Slide

Daudzstāvu stāvvietas pie dzelzceļa loka un park & ride Pierīgā pie dzelceļa stacijām.

next arrow

Kuru infrastruktūru (līdz 2 atbildēm) uzskatāt par prioritāru attīstībā pilsētas ietvaros?

previous arrow
Slide

Jaunu, drošu gājēju pāreju izbūve, jau izbūvēto nedrošo gājēju pāreju pārbūve un ietvju segumu atjaunošana. • Vanšu tilta un Gaisa tilta pārbūve, Divlīmeņa krustojuma projekta izstrāde un izbūve Brīvības ielas un Gustava Zemgala gatvē.

next arrow

Kā partijas vēlas attīstīt minētos ielu posmus laikā no 2025. līdz 2029. gadam:

Brīvības iela posmā no Brīvības pieminekļa līdz Gaisa tiltam

previous arrow
Slide

Jaunā VIENOTĪBA

Pašlaik uzsākta Brīvības ielas attīstības projekta priekšizpēte, ar mērķi izstrādāt projektēšanas uzdevumu, paredzot Brīvības ielā gan sabiedriskā transporta joslas, gan veloinfrastruktūru, gan ielas labiekārtojumu ar apstādījumus.

next arrow

Marijas iela un Čaka iela

previous arrow
Slide

“Latvijas attīstībai”

Veloinfrastruktūra abos virzienos.
Ielas labiekārtojuma uzlabošana, jauni apstādījumi.

next arrow

Krišjāņa Valdemāra iela no Kalpaka bulvārim līdz Zirņu ielai

previous arrow
Slide

PROGRESĪVIE

Sabiedriskā transporta josla Vanšu tilta virzienā. Labiekārtojuma elementi.

next arrow

13.janvāra iela un Marijas ielas posms pie Stacijas laukuma

previous arrow
Slide

“Saskaņa”

Neatbildēja

next arrow

11.novembra krastmala starp Vanšu un Dzelzceļa tiltu

previous arrow
Slide

LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ

Neatbildēja

next arrow

Tērbatas iela posmā no Elizabetes līdz Matīsa ielai

previous arrow
Slide

“SUVERĒNĀ VARA”,
APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI

“SUVERĒNĀ VARA”:
Atjaunot ietvju un brauktuves segumu.

APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI:
Vienvirziena satiksme un veloinfrastruktūra uz brauktuves. Publiskās ārtelpas uzlabošana, ievērojamu nodokļu atlaižu piemerišana vietējiem kafejnīcu un veikaliņu īpašniekiem.

next arrow